fbpx

Zakres realizacji

  • Działania w obszarze Social Media
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Wzrost wpływów z akcji – przekaż 1% podatku
  • Szereg szkoleń z działania social mediów

Społem PSS Kielce

Klient

Społem PSS Kielce to jedna z setek spółdzielni, które działają na terenie naszego kraju, jednak z pewnością jedna z największych i najprężniej działających. Społem z Kielc może pochwalić się historią sięgającą 1919 roku, kilkudziesięcioma sklepami i wiernymi Klientami nie tylko z samego miasta, ale również z najbliższych okolic.

 

Cel i działanie

„Społem” to ciągle żywe wspomnienie naszych rodziców i dziadków. Pierwsze samodzielne zakupy, lody po szkole czy najbliższy, osiedlowy sklep. Naszym zadaniem jest przeniesienie tego sentymentu na nowe pokolenie i pokazanie, że Społem potrafi łączyć historię z nowoczesnością. Pierwszym krokiem było dokładne przebadanie grupy docelowej – wnioski, które udało się wyciągnąć, posłużyły do opracowania potrzeb mieszkańców Kielc oraz fanów profilu Społem. Badanie pomogło również rozpoznać problemy komunikacyjne na jakie marka natrafiła w ostatnich latach. Testem dla Chilloutgroup było prowadzenie FB Społem PSS Kielce: zdaliśmy go śpiewająco, dzięki angażującym postom, ciekawym grafikom i cierpliwej moderacji. Po rozkręceniu profilu FB przyszedł czas na nowe zadania, które stawiało przed nami Społem PSS Kielce:

– stworzenie nowej witryny internetowej i opieka nad nią,

– opracowanie unikalnego key visuala,

– prace graficzne związane z online (banery, slajdery) i offline (plakaty, reklamy),

– odświeżenie wyglądu gazetki,

– pomoc przy stworzeniu nowego wyglądu sklepów: Mieszko (obejrzyj film!), Bartek (zobacz zdjęcia!) i Gama (obejrzyj film!),

– rozwój kanału Instagram,

– wsparcie w zakresie sklepu online,

– uruchomienie Kieleckiej Gastronomii,

– dokładne raportowanie wszelkich działań (w pewnym momencie Kielce stały się drugim domem Marcina!)

– stworzenie unikalnej marki „Spod lady”, która nawiązuje do dawnych sentymentów (pierwszym produktem była „Kawa spod lady”, która powstała przy współpracy z innym naszym Klientem Questo)

 

Rezultat

Społem PSS Kielce to teraz prężnie działająca marka nie tylko offline, ale również online! Sklep internetowy, możliwość zamawiania dań z lokali gastronomicznych poprzez aplikację internetową, ciągle rosnąca i zaangażowana społeczność na największym FB spółdzielni Społem w Polsce! Działania agencji ChilloutGroup oraz ogromne zaangażowanie niesamowitej ekipy z działu marketingu Klienta przyniosły niezwykłe i ciekawe rezultaty. A wsparcie zarządu, który odważnie stawia na nowe projekty, sprawia, że Społem PSS Kielce jest liderem wśród spółdzielni, jeżeli chodzi o nowoczesne nastawienie do handlu.

 

Skuteczne wzory działania zaczerpnięte od Społem PSS Kielce, zaczęły wprowadzać inne spółdzielnie w Polsce, a z wieloma z nich mamy ogromną przyjemność pracować.

Podoba Ci się to co widzisz?

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.