Klient Klinika Ekspresów
KLIENT
Klinika Ekspresów – pierwsza na polskim rynku usługa naprawy ekspresów door-to-door. Proste założenie: psuje Ci się urządzenie przygotowujące każdego poranka przepyszną kawę, a nie masz czasu/chęci/siły „biegać” z ciężkim ekspresem po mieście i szukać odpowiedniego serwisu? Zadzwoń do Kliniki! Kurier odbierze od Ciebie popsute urządzenie, które zostanie naprawione i odesłane pod Twój adres. Wszystko szybko, łatwo i bezproblemowo.
Był to całkowicie nowy pomysł na rewolucyjny biznes, który trzeba było przygotować do wejścia na rynek, wesprzeć w początkowej fazie istnienia i rozwijać razem z Klientem.
CEL
Rozkręcenie profilu Facebook, uruchomienie kampanii AdWords, wszelka analiza, a co za tym idzie optymalizacja i przede wszystkim: SPRZEDAŻ nowej usługi na Polskim rynku. Oto zadania, jakie zostały przed nami postawione.
REZULTAT
Marka Klinika Ekspresów przeszłą drogę od 0 do bohatera w zaledwie dwa lata działalności, a stały wzrost liczby zamówień, pozwala na rentowne prowadzenie biznesu. Kolejne usługi (np. ekspres zastępczy na czas naprawy ekspresu) są wprowadzane, a Klienci coraz chętniej decydują się na skorzystanie z oferty Kliniki.
Podoba Ci się to co widzisz?