fbpx

Zakres realizacji

  • Działania w obszarze Social Media
  • Projektowanie produktów
  • Kampanie FaceAds
  • SEM/SEO
  • Audyty marketingowe
  • Realizacja Stron internetowych
  • Kreowanie wizerunku w sieci 
  • Projektowanie produktów 
  • Kreowanie graficzne
  • Kampanie e-commerce 
  • Szkolenia
  • Monitoring konkurencji

QUESTO – prawdziwe oblicze 360

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach firmy, które umiejscowione są z dala od ogromnych polskich aglomeracji mają w biznesie pod górkę… otóż nie! Tylko do wielkiego biznesu trzeba znaleźć odpowiednią drogę i my w tym umiemy pomóc.

Ciężko jednoznacznie powiedzieć „czym zajmujemy się dla QUESTO” ponieważ od dnia pierwszego spotkania, do dnia dzisiejszego w grupie Questo powstało kilka brandów za których rozwój oraz prawidłowe funkcjonowanie odpowiadamy my. Współpraca polega tak naprawdę na ciągłym poszukiwaniu jak najbardziej optymalnych źródeł pozyskiwania Klientów…. Ale od początku 😊.

Właściciel firmy jest jedną z tych osób, za którymi ciężko nadążyć. Każdego dnia „milion” pomysłów i właśnie nasz pierwszy kontakt odbył się przy okazji marki, której spieniężenie wydawało się …. trudne. @Cat House – kartonowe domki dla kotów! Kartonowe pudełka przypominające do złudzenia tak powszechne pudełko od pizzy w ciągu liku ruchów zamieniało się w domek dla kota. Wiadomo – koty kochają kartonowe domki więc o finalny touch point nie obawialiśmy się! Klient nie prowadził żadnych działań popularyzacyjnych i faktycznie było to przeszkodą do szerszej dystrybucji.

Naszym priorytetowym zadaniem było utworzenie narzędzi sprzedażowych ORAZ wytworzenie kanałów komunikacji ukazujących produkt przez pryzmat ekologii, prostego montażu i co najważniejsze pozycjonowanie produktu z punktu widzenia KOTA 😊. Nie musimy chyba wspominać, że jako zwierzoluby-kociarze mieliśmy ogromną radość z pracy z marką. Przygotowaliśmy prezentację biznesową zawierającą storytelling i skupioną na USP produktu. Dla fanów kotów utworzyliśmy profil na Facebooku oraz stronę internetową z prostym sklepem. Całość okrasiliśmy działaniami wspierającymi jedną z warszawskich organizacji pro-zwierzęcych.

Efekty? Wejście do dużej sieci sklepów na terenie całej polski. Odpowiedniej odniesienia na opakowaniu (do mediów społecznościowych, elektronicznych instrukcji) oraz dobre oznaczenia sprawiły, że na drugim touch poincie strat nie było. Działania offline uzupełnione zostały współpracą ze sklepami internetowymi (czasami na zasadach dropshippingu) i na dzień dzisiejszy u Klienta pozostał niewielki stock kocich domków 😊. Tak naprawdę współpraca przy marce CatHouse była dopiero punktem wyjścia do dalszych wspólnych działań marketingowych… i tutaj zaczyna się rozdział zatytułowany KlinikaEkspresów.pl

Aby zrozumieć codzienne wyzwania jakie stoją przed nami oraz naszym Klientem trzeba uzmysłowić sobie jak bardzo trzeba być biznesowo zdeterminowanym aby plan przygotowany na bazie analiz biznesowych ziścił się w 100% w rzeczywistości.

Plan naszego Klienta: stworzyć system naprawy ekspresów do kawy, który całkowicie wyeliminuje wszelkie niedogodności związane z naprawą tego typu urządzeń (ekspresy są ciężkie, delikatne i coś z nich cieknie). Podstawą do działań marketingowych jest platforma z formularzem klinikaekspresów.pl. To na niej znajdziemy ikonograficzny tekst z hasłowymi komunikatami ukazującymi specyfikę działania oraz odpowiedni formularz, który pozwoli na pozostawienie przez osobą chcącą naprawić ekspres swoich danych osobowych oraz informację o rodzaju usterki. Już w początkowej fazie funkcjonowania Kliniki jedno z głównych założeń (80% Klientów podczas zgłaszania korzystać będzie z formularza) okazało się błędne. Statystyka ta wynosi 50/50. Główny obszarem generowanego ruchu jest obszar SEM oraz SEO a jako wsparcie strefa SM. W pierwszym przypadku kampania optymalizowana jest każdego dnia w ujęciu budżetów, optymalnych zestawów reklam, budżetu grupowego oraz CPC/PPC, optymalizacja reklam w ujęciu siły nabywczej usługi w konkretnych regionach jako kryterium samo w sobie ale także w połączeniu z odpowiednimi grupami marek ekspresów. Strona internetowa KlinikaEkspresów.pl podlega ciągłej optymalizacji SEO. Działania obejmują optymalizację po stronie front jak i backendu oraz linkbuilding. W kontekście ww działań, serwisem, opiekujemy się technologicznie, ale także przygotowujemy zaplecze copywriterskie. Wszelkie działania poprzedzone zostały stworzeniem odpowiedniej strategii search marketingu.   Efektem jest silna bo topowa pozycja na kilka najbardziej rotujących wśród internautów frazach oraz inne będące kluczowymi z punktu widzenia marek urządzeń oraz regionów pozycje w google. Działania wspierane są przez zewnętrzne systemy analityczne w tym jakże popularny Google Analitics SEM Storm, Senuto itp.
Kompleksowość naszej obsługi uzupełniliśmy o działania w strefie Social Media. Profil, który połączony jest z platformą do pozyskiwania zamówień pełen jest edukacyjnych treści odnoszących się do prawidłowego serwisowania ekspresu, ale także ukazujące posty dynamiczniejsze z zakresu kawy, jej gatunków, wpływu na ekspres itp. Pod stronę zaimplementowany jest pixel konwersji, który pozwala na prowadzenie kampanii do Klientów, których prawdopodobieństwo konwersji jest największe (pixel FB ustawiony jest na sekcji ORDER).
W większości przypadków odpowiedzialność agencji (a często też kompetencje) kończy się na doprowadzeniu ruchu. Natomiast w ChilloutGroup staramy się zawsze zrobić przynajmniej o jeden krok więcej. Na podstawie analiz pochodzących z różnych źródeł decydujemy także o tym jak KlinikaEkspresów wygląda. Tylko dzięki zmianom w obszarze layoutu serwisu udaje nam się realizować zaplanowane KPI’e.
Wspólnym mianownikiem WSZYSTKICH świadczonych usług jest dbanie aby osoby zatrudnione w Klinice Ekspresów oraz osoby oddelegowane do obsługi Klientów kliniki po stronie ChilloutGroup mieli na uwadze najwyższe  standardy rozmów. W zakres naszych kompetencji wchodzi comiesięczne szkolenie załogi na bazie wysłuchany rozmów i optymalizacja rozmowy z Klientem.
I już na koniec … monitoring konkurencji 😊bo jakoś o krok przed konkurencją być trzeba!

Tuż po rozpoczęciu współpracy tj około roku 2016 wiedzieliśmy,  że osoby zarządzające firmą Questo to nietuzinkowe postacie podchodzące do tematów „około kawowych” jako będących z bezpośrednim zainteresowaniu marki. Ale to co doprowadziło do dzisiejszego kształtu firmy Questo to nie tylko determinacja i umiejętne wyszukiwanie nisz rynkowych, ale przede wszystkim chęć kreowania produktu dopasowanego do oczekiwań Klientów… i tak powstała marka Daalessandro 😊. 

To właśnie tutaj mieliśmy okazję pokazać siłę kreacji!
Na potrzeby rozwoju współpracy i firmy Questo, rozpoczęliśmy projektowanie opakowań do koszy podarunkowych. Kolekcje rozwijane są co sezon. Na potrzeby biznesowego charakteru powstała strona internetowa daalessandro.com.pl oraz odpowiedni profil na Facebook. Klient bardzo docenia elastyczność współpracy i możliwość dopasowywania kreacji do aktualnych potrzeb rynku.

Marka Siedlecka Manufaktura kawy to zagospodarowanie niszy kaw craftowych wciąż bardziej popularnych w Polsce. Do zadań naszej agencji należało przygotowanie odpowiedniej oprawy brandu oraz opakowań. Więcej o strategii marki oraz strategii samego produktu przeczytacie TUTAJ

Na dzień dzisiejszy, w przygotowaniu są dwie kolejne marki, których powstanie zagospodaruje kilka nisz rynkowych 😊.

Podoba Ci się to co widzisz?

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.