fbpx

BRANDING! 

Definicji brandingu jest tyle ile… brandów? I najprawdopodobniej większość z tych definicji jest prawidłowa. Elementem wspólnym każdej regułki jest słowo „ŚWIADOMOŚĆ”. W każdej strategii brandingowej, którą Tworzymy dla naszych Klientów słowo ŚWIADOMOŚĆ nadaje rytm całej reszcie. W naszej definicji słowo ŚWIADOMOŚĆ uzupełniamy o „Spontaniczność” i wyjdzie nam tak naprawdę GRAAL każdego marketingowca  czyli „zbudowanie wysokiej ŚWIADOMOŚCI SPONTATNICZNEJ marki/produktu”.
Często jest tak, że wykonanie strony internetowej, zaprojektowanie opakowania lub stworzenie produktu, który nam zlecono to dopiero pierwszy i najprostszy krok. Dużo bardziej skomplikowanym jest stworzenie odpowiedniej strategii funkcjonowania marki bądź firmy i poruszanie się w opracowanym obszarze. Przepis na udany branding? Nie istnieje. Wiemy jednak, że najważniejsze jest uwidocznienie USP Twojego produktu aby zwiększać rynek oddziaływania i zostawiać konkurencję przynajmniej kilka kroków za sobą.

W ramach działań brandingowych zaczynamy od stworzenia porządnych fundamentów marki czyli systemu identyfikacji wizualizacji marki potocznie nazywanym Design Manualem. Właśnie w tymo momencie przychodzi czas na opracowanie nazwy marki, logotypu, claimu (indesign) oraz wszystkie co będzie obrazować wartości Twojej firmy. To tym działaniom możemy wyjść na świat z odpowiednio przygotowanymi materiałami marketingowymi (w tym np. ze stroną internetową, ulotką lub materiałami edukacyjnymi).
Kolejnym krokiem jest dostosowanie kanałów komunikacji. Pełnią one formę narzędzi, które pozwolą osiągnąć zaplanowany, a strategiczny cel biznesowy. W odpowiedzi na listę kanałów pojawiają się koncepcje kreatywne w ramach wcześniej opracowanego systemu identyfikacji wizualnej. Jakość komunikacji jest jednym z kluczowych elementów odpowiedniej konwersji sprzedażowej/leadowej. Każdy z kanałów zostaje zaangażowanych w kontekście chęci zagospodarowania poszczególnych grup docelowych.

Mamy za sobą kilka udanych procesów i jesteśmy chętni dzielić się tym doświadczeniem. Zaciekawiony?

Podoba Ci się to co widzisz?

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.