SEARCH MARKETING SEM/SEO I NIE TYLKO
SEM/SEO /MarketPlace / Ceneo
Jedna z podstawowy zasad marketingu: doprowadzić w odpowiedniej chwili, najbardziej dopasowany komunikat będący odpowiedzią na oczekiwania użytkownika w określonym czasie ( oczywiście jako agencja, która dba o każdy element procesu marketingowego ….). Dobrze zorganizowane i SKUTECZNE działania SEM są mieszkanką umiejętnego wykorzystania narzędzi analitycznych, znajomości systemu AdWords oraz czasu niezbędnego na optymalizację całości. Jednym z głównych obszarów w jakim dysponujemy naszą wiedzą jest e-commerce. To tutaj widać największe wzrosty w przychodach naszych Klientów. Działamy w obszarach budżetów niewielkich firm – działających lokalnie a także w obszarach typowo e-commercowych – bez barier. Ale SEM to nie jedyne narzędzie generowania ruchu w obszarze strony internetowej (choć z pewnością bardzo dynamiczne i stosunkowo proste w codziennej obróbce). My Polacy tak mamy, że w reklamy niechętnie klikamy… dlatego powstało SEO
Co stoi za tym skrótem? Skoro czytasz ten tekst to wiesz, że jest to Search Engine Optimization czyli nic innego jak ciągłe optymalizowanie strony internetowej pod wyniki organiczne w wyszukiwarce google. W dobie kiedy ilość osób wchodzących na Twoją stronę internetową jest odzwierciedleniem popularności Twojej firmy, marki, a niejednokrotnie kluczowym determinantem Twoich przychodów tak naprawdę na brak działań w obszarze SEO Cię nie stać. W przeciwieństwie do wszystkich stron w internecie u nas nie uświadczysz haseł typu „To proste” lub „topka na pierwszej stronie gwarantowana”… no nie… to tak nie działa. Skuteczne pozycjonowanie to działania na froncie strony internetowej (odpowiedni content, układ, nazewnictwo obrazów, rozmieszczenie nagłówków) ale także na backendzie gdzie dużą część czasu poświęcić trzeba na budowę odpowiedniej konstrukcji strony internetowej, jej wagę, zaplecze linków i wiele mniej lub bardziej oczywistych działań. Pozycja każdej strony, którą się opiekujemy budowana jest systematycznie, bezpiecznie i stabilnie … i docieramy do topki w #napierwszej 😉 .
Ale czy współczesny search marketing to tylko SEM i SEO – otóż nie! ( w tej konstrukcji zdania zdaje się to być oczywiste… 😉). Wciąż większą popularnością cieszą się porównywarki cenowe i co wcale nie takie oczywiste – działania na tych serwisach mogą być ujęte w bardzo zgrabnym ROI’u. Ale aby dotrzeć do określonej odpowiednimi wskaźnikami skali opłacalności współpracy z takimi platformami trzeba wybrać najbardziej optymalne narzędzia, których zaangażowanie jest wyznacznikiem długofalowej i starannie opracowanej strategii sprzedażowej. #ceneo #marketplace.
To od czego zaczniemy? Powiedz cześć i napisz na halo@ChilloutGroup.pl
Podoba Ci się to co widzisz?